Veckans höjdpunkt

Ikväll har vi barnvakt och ska ut och se den super-haussade Klunganföreställningen "Det är vi som är hemgiften".

När en föreställning blir så otroligt hyllad blir jag lite misstänksam men jag längtar ändå till ikväll - jag äääälskar nämligen P3´s Mammas Nya Kille och blev t om tvungen att köpa en ny mp3-spelare så att jag kunde gå runt och lyssna på en massa gamla MNK-program. Jag ser lite obalanserad ut som - till synes helt oprovocerat - börjar fnissa eller t om gapskratta när jag går runt med mina lurar.
Ladda ner de fantastiska MNK-sändningarna här på P3´s podradio!
Gör det NU!
Genast!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Lyckost som lyckades få tag i biljetter jag är så avundsjuuk

2008-11-12 @ 19:17:31
Postat av: Agneta

Ja, det var verkligen superkul...även om jag helst hade velat se fler MNK-sketcher

2008-11-17 @ 08:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0