Otacksamma mamman

Istället för att bara se lilla E som ett hinder i köket, lovar jag att nu låta henne vara med mer när jag lagar mat.
När hon igår fick hjälpa mig med makaronerna och korven, blev hon jätteglad och utbrast "vad bra att jag får hjälpa"(!!!)
Hur mycket skämdes jag då?!! Den stackaren vill ju vara med och jag har mest sett henne som ett störningsmoment.

Man får nog budgetera med lite mer tid för matlagningsmissar, men det är det ju värt när man ser ögonen lysa av glädje medan hon entusiastiskt släpper ner korvskivorna i pastavattnet ;-)

Kommentarer
Postat av: Golfarn

Underbart. Jag kan se lilla E ståendes på fotpallen med korvbitar i handen. :-))

2008-10-28 @ 23:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0