Sweet dreams are made of this

Det är sällan jag kommer ihåg vad jag drömmer men nattens dröm minns jag.
Jag stod i incheckningskön på Arlanda och den långa snygga engelsmannen bakom mig börjar prata med mig - det är Colin Firth. Han är supertrevlig och börjar flirta, vilket jag - naturligtvis - hänger på. Vi checkar in och går genom säkerhetskontrollen tillsammans och sätter oss vid ett bord på puben ovanför trappan.
Och sen.....slutar drömmen(!!)
Jag är super-kär i Colin Firth (den yngre Bridget Jones-versionen, inte den äldre Mamma Mia-versionen) och börjar nu bli dj-ligt irriterad på att jag har så förb pryda drömmar. Varför passade jag inte på att gå lite längre, för hur ofta kommer jag få chansen att hångla med en ung Colin Firth?!!!

....suck....


(Bilden tagen i incheckningskön på Arlanda i natt.)


Kommentarer
Postat av: Anette

Ja och mig lämnade du alldeles ensam med två italienare på Lottas i onsdags...snacka om att lämna fältet fritt liksom. "Nej nu ska jag ta och gå hem, det är en dag i morgon också" säger Agneta. Hmmmmmmmm.....

2008-10-17 @ 11:06:08
Postat av: Agneta

Ja fan, det gjorde jag ju!

Jag är ju inte ens speciellt religiös så vad f-n är dealen med de här nunne-fasonerna?!!!

Nä - skämmes tamefan ;-)

2008-10-17 @ 13:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0