Tv-torka

Ikväll ska jag inte kolla på;

Packat och Klart på SVT1 - jag vill inte höra talas om fler skojiga, soliga ställen man skulle kunna åka till om man bara hade tid och pengar.
Äntligen Hemma på Tv4 - jag är sååå less på alla flinande dårar som ränner runt med spikpistoler och bygger verandor.
Maria Wern på Tv4 - jag blev så besviken på Oskyldigt Dömd med Persbrandt att jag nu bojkottar fyrans dramaproduktioner.
Time Out på Tv4 - humorproffsen i panelen försöker desperat skojsa till det med idrottsstjärnorna som bara sitter och vrider sig i stolarna och längtar hem.
Desperate Housewives i Kanal5 - jag missade de två senaste säsongerna så jag har bestämt mig för att det är dåligt (samma taktik som jag haft för den super-haussade serien Vita Huset som jag lyckats massa vartenda avsnitt av!)


Tack gode gud för mina Gilmore Girls-boxar!
Ikväll är det återigen dags för säsong 5, när Luke och Lorelai blir ihop, gör slut och blir ihop igen - ååååh vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Mia

Men du måste titta på "Morgonsoffan" 21.30 i svt 1, hur roligt som helst.



Du har iallafall inte missat något genom att bojkotta främmande fågel den är dålig

2008-10-07 @ 18:31:55
Postat av: Agneta

Nä, jag tänkte väl det! (ang "Främmande fågel", altså)

2008-10-08 @ 16:14:18
Postat av: Anette

Ser du inte "Tell me you love me" på SVT1, onsdagar 21-22, eller 22-23 minns inte... Bra tycker jag, den har gått på Canal+ ett tag så jag har sett nästan alla avsnitt redan...

2008-10-09 @ 08:49:49
Postat av: Agneta

Va?! En till bra serie som jag missat?!!

2008-10-10 @ 20:27:25
Postat av: Anette

Ja har du inte sett den, så har du VERKLIGEN missat nåt bra...tröst dock att du kan börja titta när som helst, det har bara varit 2-3 avsnitt än så länge...kanske finns på webben förresten.

2008-10-11 @ 20:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0