Ljus i mörkret

Jag står och skriver i ett halvt öde rum omgiven av flyttkartonger. Eftersom det just nu är så crazy-mycket att göra hinner jag inte göra det där sista flyttrycket - att logga ut och försöka logga in mig på min nya pc. Jag befarar nämligen att min ny-inloggning som vanligt kommer att strula och att ta ngn timme eller två och jag har bara inte tid att bli av med datorn i 2 timmar just nu. Nästa 2-timmarslucka i planeringen infaller på torsdag, så de knäppa cheferna får vänta lite till med att bli av med mig.
Jag är dock glad ändå för min underbara kollega MJ kom precis in med min IKEA-beställning (för oss norrlänningar är IKEA en lyx få förunnad så alla som har vägarna förbi ett varuhus är juridiskt bunden till att ta upp förhandsbeställningar av omgivningen) så jag står nu med ett fånigt flin över ansiktet och stirrar på mina superfina barnrumsgardiner samt tillhörande bäddset och är bara sååååå lycklig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0