Lättlurad...och stolt över det!

Jag kan inte hjälpa det men ibland när jag bläddrar runt bland kanalerna fastnar jag i en tv-shopsreklam och inser att det där bara måste jag ha. Den senaste måste-ha-grejen är detta lilla shampo-paket;




"Wen innehåller en perfekt balans av örter och naturliga ämnen som inte bara tvättar rent, utan också återfuktar och tillför näring, styrka och lyster. Nu kan du slänga ditt vanliga schampo med innehåll av skadliga kemikalier, utan att behöva göra avkall på ditt hårs naturliga skönhet."


Jag är alltid as-ful i håret så jag visste inte ens att mitt hår hade "en naturlig skönhet". Om jag bara skaffade detta "hårvårds-system" skulle mitt liv bli så mycket bättre, jag skulle genast bli framgångsrikare på jobbet, få ett aktivare socialt liv och ett superharmoniskt förhållande med min familj samtidigt som jag skulle gå ner de där 3 kilona och äntligen komma i min snygga dräkt.
Jag är inte så himla ironisk här för jag går verkligen på tv-reklamen och jag har bestämt mig för att köpa denna - för jag tror verkligen att allt blir mycket bättre med snyggt hår......

*hoppashoppashoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0