Skandal-chock

Vi satt 3 rader från green room! Jag satt bredvid låtskrivarna - jag kände luften från vindmaskinen de riktade mot G:son under presentationen! De sminkade folk på våran rad - så nära satt vi!
Tyvärr slutade sminktjejen med killen brevid mig (någon textskrivare som jag glömt namnet på), vilket jag antar är den främsta orsaken till att jag aldrig syntes på bild!
Jag hade berättat för alla jag kände (och några jag inte kände) att jag skulle vara på plats i lördags....och så kom jag inte ens med i bild!! Min trovärdighet är ifrågasatt och skandalen är ett faktum!

Just nu känner jag mig lite för bitter för att skriva något mer om delfinal2 ...vilket i och för sig också kan bero på att jag är helt beroende av mina vänners bild-bibliotek (min mobilkamera suger, som sagt) och ingen har ännu skickat några bilder till mig. Jag återkommer alltså med fullständig rapport så fort jag lyckas tvinga av dem några bilder.

För övrigt kan jag säga att skellefte-borna är preciiis lika otrevliga som i Petra Medes mardröm i början av sändningen (alla utom du, Å).......


Kommentarer
Postat av: Anette

Du syns visst i bild! Titta noga! Vid något enstaka tillfälle syns du i bakgrunden när dom visade låtskrivarna på raden framför. Och jag körde slow-motion (hade ju spelat in) och då syns vi på många kamerasvep men det går för fort för att man ska hinna se att det är vi... Kolla strax före Amys framträdande, då syns du : )

2009-02-16 @ 10:36:20
Postat av: Anette

Och bilder finns visst! Kolla i Facebook, vi har ett låst album bara för oss - tack Denise! Jag ska också lägga ut mina bilder i dag (låst för oss).

2009-02-16 @ 10:37:40
Postat av: Rosa

Hmmmm,,, bästa sättet att synas är att göra pressfolket sällskap vid scenen när den sista vinnaren sjunger ut!

Been there, done that! ;)

2009-02-16 @ 12:15:19
URL: http://rosa.blogg.se/
Postat av: Mia

Vi syns i bild flera gånger, fast jag använde mig också av slowmotion och pausknappen, kolla in när studiomannen har peruken på sig när G:son får vindmaskinen på sig vem är det då som sitter mellan och vinkar som en galning :-)

2009-02-19 @ 19:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0