Uppladdning - del 3

Nu börjar det närma sig - kl 13.10 kan du gå in och tjuvlyssna på låtarna på svt´s melodifestivalsajt!
Jag blev nyfiken på vad Petra Mede pratade om för katastrof i den lilla filmen på sajten, men vi kan inte spela ljud- eller bildklipp på jobbet av någon outgrundlig anledning....för melodifestivalen borde ju betraktas som jobbrelaterat - vad ska man annars prata om på fikarasterna?!

Vi ses imorgon kl 20.00. Jag sitter på parkett och vinkar iklädd lila paljett-topp och svart bolero - you can´t miss it ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Rosa

Jag ska hålla utkik!!

Om du lovar arr spana efter mig i Malmö och i Globen och i Moskva! ;)

2009-02-13 @ 10:52:17
Postat av: Anonym

Rosa - stop hogging my moment!

Jag tänker låtsas att jag inte hörde det där ;-)

2009-02-13 @ 18:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0