An offer I couldn´t refuse

Imorse kom jag in före 08.00 med en lång måste-göra-lista i huvudet. Jag hade tänkt jobba non-stop till 18.00 för att hinna med dagens viktigaste uppgifter...och de är mååååånga.
Nu är klockan 11.00 och av alla mina måste-göra-saker har jag klarat av......inte en enda!

Jag fick ett samtal från en kollega som lovat hålla ett föredrag om transportbranschen den 1 juli, men han har fått ett annat uppdrag så han kunde inte göra det och undrade om jag ville istället.
Jag har visserligen semester då men inga bokade resor och när uppdraget visade sig vara mitt under politikerveckan (Almedalsveckan) i Visby så kunde jag ju inte säga nej(!!)
...och inte blev det lättare att tacka nej när bästa J genast erbjöd sig att flyga ut till Gotland från Stockhom för en Visby-weekend med mig!
Nu har jag alltså spenderat 2 timmar med att jaga billigt boende i Visby under Almedalsveckan och kan ni tänka er - det var inte så himla lätt som man kan tro ;-)


Jakten på Visbyboende fortsätter och min lista är fortfarande orörd, men livet känns med ens lite glassigare....

Kommentarer
Postat av: J

Om det kniper får vi väl kampa under en rauk! Vad kul det ska bli!!! Kram J

2009-05-27 @ 16:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0