I väntan på värmen

Altanen är skurad och inoljad, trädgårdsmöblerna framplockade, blommorna planterade och nya kilklackssandaler inhandlade - nu är det bara värmen jag väntar på. Hallå?! Värme? Var är du?!!

Jag misstänker att väntan kan bli lång, men jag deppar inte ihop för det.
Jag har ju totalt lyckats missa varenda avsnitt av den flefaldigt prisbelönade serien Vita Huset, som jag därför bestämt mig för är skitdålig. Eftersom jag trots idoga försök inte lyckats övertyga mig själv om att den verkligen är det, gav jag upp för några veckor sedan och köpte första säsongen - dj-lar vilken fantastisk serie!!!
...och det superdramatiska säsongsavslutet tvingar mig ju att genast springa och köpa andra säsongen - var det någon som dog, och i så fall vem?!!
Jag är alltså egentligen inte så våldsamt upprörd över frånvaron av värme för Josh, Toby, Leo, Sam, CJ och President Bartlet behöver min fulla uppmärksamhet just nu och jag tycker det är viktigt att alltid avsätta tid för sina vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN har du förstått vad du har missat! En av de bästa serierna som gått på TV och den håller i sig till slutet. Du har mycket att se fram emot...

2009-05-06 @ 21:17:30
Postat av: Åsa

ÄNTLIGEN har du förstått vad du har missat! En av de bästa serierna någonsin och den håller i sig till slutet. Du har mycket att se fram emot...

2009-05-06 @ 21:19:00
Postat av: Agneta

Den är inte bara superbra - det är knark!

2009-05-08 @ 18:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0