Vi slipper tälta!

...och vi slipper campa under en rauk, som J befarade.
Efter att ha blivit utskrattad av 5 olika hotell och B&B´s samt några lägenhets- och stuguthyrare hittade jag en ledig lägenhet i centrala Visby på Blocket - jag måste hyra den hela veckan och det blir ju några tusenlappar men det är gratis jämfört med de andra hutlösa alternativen.
Av de få hotellrum som finns lediga under politikerveckan kostar ingen under 14 000kr (per person för 5 nätter) och om man skulle vilja lyxa på ordentligt finns det fortfarande lediga rum för 22 000 per person - som hittat!
Gotland here I come!

Fåsenu...... rauk-hjälm att skydda sig mot fallande stenar, får-salva om man drabbas av plötslig ull-allergi samt ett par tuber alvedon-brus.....jag tror jag börjar bli färdig med packningslistan.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0