Oändligt lidande

Hjäääääälp - jag är sjuuuuk(!!!!) Näsan rinner, halsen värker och huvudet dunkar och det är bara såååå orättvist att mammalediga inte kan vara sjuka!!...det är ju tut att jag är så tapper och ognällig och en förebild för så många ;-)

Som ett ytterligare bidrag till mitt enorma lidande har jag fortfarande inte hört några konkreta förslag om att flytta Sverige närmare USA i syfte att underlätta uppfyllandet av mina shoppingbehov, och det är naturligtvis mycket oroande.....helst med tanke på att jag nu är i desperat behov av denna Cardigan, och denna.  Vidare älskar jag omlott-tröjor och den här var rätt snygg....fast det är ju lite märkligt att modellan/skyltdockan är manlig(!!!) ...och här är ännu en supernajs tröja för inga pengar alls - varför gör jag så här mot mig själv....och mot er?!
Nä, nu är det dags för Alvedon igen och jag misstänker att jag måste tajma videon för att spela in Commander in Chief och CSI, för Ella har varit såååå jobbig på kvällarna på senare tid - ännu mer orättvist lidande för mig, alltså och ändå är jag så tålmodig och ognällig....jag är precis som de tappra lidande små barnen i "Barnen från Frostmofjället" ;-)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Sjuk??? Det är bara att du kryar på dig innan helgen, eftersom jag verkligen ser fram emot vår AW på fredag.

Och vad gäller "Barnen från Frostmofjäll" så levde jag verkligen upp till den bilden häromdagen när jag trots vind och snö kämpade mig uppför berget för att ta mig till jobbet.

2006-02-07 @ 11:12:04
Postat av: Agneta

Såklart - inte låter jag en löjlig liten förkylning stå i vägen för ett AW!! Jag får be ambulansen göra en avstickare till Lottas på några timmar, när de kommer och hämtar mig på fredag ;-)

2006-02-07 @ 21:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0