Onsdags-tv och mer Fox News

Ok, jag har väl inte varit sådär våldsamt konsekvent med min Lost-bojkott som inleddes förra veckan. Jag är fortfarande ruggigt besviken på att serien tycks fortsätta i all evighet, trots de ursprungliga löftena från producenterna att alla öns hemligheter skulle avslöjas i avsnitt 24. Vi har nu passerat avsnitt 40 och det tycks bli en evighetssåpa. Jag hoppades väcka producenterenas uppmärksamhet genom att bojkotta förra veckans avsnitt, men resultatet har varit en stor besvikelse. Min nya taktik är att kolla på serien, men hojta irriterade kommentarer till tv-rutan, när jag tycker att de drar ut på handlingen för mycket - vi får se om detta nya drag funkar ;-)

Jag hittade en ny rolig "debatt" på Fox News i veckan, när man hade synpunkter på andra länders helgdagar. Vi är ju duktiga på att fira religiösa högtider som vi sällan kommer ihåg bakgrunden till, så varför inte fira mågon nyligare trevlig händelse för nationen - ett bra tips från Fox News är att festa till på årsdagen av en plötslig och oprovocerad invasion av sitt hemland?!!!

Brist på självdistans

Jag hann inte lyssna på denna intressanta debatt utan slängde mig efter kameran för att föreviga rubriken som kan sägas tyda på en viss brist på självdistans från USA´s sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0