Tv-tablån och rubrikförvirring

Har precis kollat på Medium som nu, enligt min mening, gått om Lost i braighet! Det är en jättespännande serie som bara blir bättre och bättre, till skillnad från det alltmer utdragna ö-äventyret, som nu börjar kännas smått tjatigt....och det blir ju knappast bättre i och med den tredje säsongen som de hotat med att spela in....eller kanske redan har gjort, förresten. Nä, torsdagkvällar är nu betydligt trevligare än onsdagskvällar...men inte lika bra som måndags- eller tisdagskvällar då det går två braiga serier efter varandra (Måndag - Commander in chief och CSI samt tisdag - Gilmore Girls och Desperate Housewives).

Vad konstiga rubrikerna är nuförtiden. Jag har tidigare skrivit om märkliga löpsedlar, men den här var nog ännu konstigare tycker jag - jag förstår inte ens vad den betyder. Vilka är pixlarna...och varför är de så arga?!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0