Sammanfattning v 4

Resa-möte-arbetsgrupp-kvällsmöte-sova-prognosplanering-lunch på riksdagen-möte-fika-ännu ett sent kvällsmöte-sova-planeringsmöte-resa hem.

Jag använder detta förkortade schema som ursäkt för mitt obefintliga bloggande denna vecka och hoppas också att alla läsare noterade lunchlokalen den andra dagen - ja, ja, jag är fortfarande en riksdagsgroupie ;-)

Jag erkände min barnsliga fascination av riksdagen vid mitt förra besök hos kollegan E´s kompis riksdagsledamoten J och denna gång erbjöd han sig att fixa ett foto av mig tillsammans med the riksdagsledamot of my choice, men där slog skäms-bacillen till och jag bangade - nästa gång kanske.....


Bild: En lättimponerad Agneta som har stora svårigheter att se coolt avmätt och oberörd ut samt kollegan E. I bakgrunden (längst bak i rummet och dold bakom blomman) - Thomas Östros och Ibrahim Baylan.

Inte hann jag med någon guidning i riksdagshuset och - ännu värre - inte någon middag med min älskade J (väninnan inte riksdagsledamoten)!

Kommentarer
Postat av: Anette

Men äntligen, jag har saknat ditt bloggande denna vecka.

Men du verkar ha haft en trevlig (och hektisk) arbetsvecka verkar det som : )

2009-01-23 @ 16:57:22
URL: http://anettel.webblogg.se/
Postat av: Vännen J (ej riksdagsledamot)

Välkommen tillbaka ut i cyber rymden: och nästa gång kanske ditt späckade schema inte är fullt lika späck-ligt. Kram!

2009-01-26 @ 09:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0